Dit vond u van ons in 2019

Geslacht                             percentage                        
Man                                       52%                            
Vrouw                                    48%    

Bezoekt
Onze mondhygienist              80%     
Onze tandarts                            18%
Allebei                                           2%


Leeftijd

18 tot 35                                    10%                             
Leeftijd 35 tot 50                    32%
Leeftijd 50 tot 80                   57%
80 jaar of ouder                          1%

 

Aantal jaren patiënt
minder dan 2 jaar                 27%                        
3 tot 5 jaar                            35%
6 tot 10 jaar                          23%
meer dan 10 jaar                  15%

Wat waardeert u aan ons

persoonlijke aandacht
vakkundige en betrokken medewerkers
goede kwaliteit behandelingen
prettige ontspannen sfeer in de praktijk
duidelijkheid over de behandeling
goede service
afspraak herinneringen
Snelle reactie op vragen

Waar kunnen wij volgens u verbeteren

meer uitleg/transparantie over de kosten
eenvoudigere manier van online betalen
een avond-openstelling
minder wisselen van mondhygiënisten
op tijd behandelen
Lange behandelingen bij de mondhygiënist
Extra fietsenrek
privacy aan de balie

Wat doen wij met uw input

Wij nemen uw input en feedback zeer serieus.

Zo zullen proberen de kosten voor u inzichtelijker te maken door uw behandelingen jaarlijks te begroten met uitleg van de codes.
Zijn rekeningen toch onduidelijk; vraag het ons

Anders Medical Factoring verzorgt voor ons de facturen en betalingen. Wij zijn met hen in gesprek om onze samenwerking verder te optimaliseren.

We onderzoeken de animo en mogelijkheden voor een avond-openstelling in de toekomst.  

Blijven bouwen en werken aan een vast team heeft onze prioriteit

Bij alle medewerkers van mondzorgpraktijk Zuilen staat zorg met persoonlijke aandacht voorop.
 Wij voeren onze behandelingen zo goed en volledig mogelijk uit. Daar plannen wij de tijd voor.
Het kan zijn dat onze behandelingen daarom langer duren dan dat u elders gewend bent.
Soms is er toch net iets meer tijd nodig dan gepland. Dat betekent dat u soms even op ons moet wachten.
Wij realiseren ons dat dat mogelijk gevolgen kan hebben voor uw eigen planning. 

Voor uw en ons belang doen wij ons best om het uitlopen van behandelingen zo veel mogelijk te beperken.

Een het extra fietsenrek is bij de gemeente aangevraagd.

Privacy aan de balie is in onze praktijk niet optimaal gewaarborgd. We gaan op zoek naar oplossingen hoe dit in de toekomst te verbeteren.

8.5