Het is mogelijk om na uw behandeling direct per PIN te betalen. Uiteraard krijgt u de nota na betaling per PIN direct mee naar huis. U kunt daarna zelf de nota bij uw zorgverzekeraar indienen. Indien u niet met PIN wenst te betalen, geven wij de afhandeling van de nota van uw behandeling uit handen aan uwnota.nl. U krijgt de factuur per post thuisgestuurd. Wij verzoeken u de factuur te betalen aan uwnota.nl. Alle benodigde gegevens staan op de factuur vermeld. Voor vragen kunt u terecht op www.uwnota.nl en op 0900-0400633 (€ 0,20 ct per gesprek) Bij een aantal zorgverzekeraars is het mogelijk uw behandeling direct bij de zorgverzekeraar te declareren. U ontvangt in dat geval enkel een nota van uw verzekeraar of van uwnota.nl over het gedeelte dat niet voor vergoeding in aanmerking komt. Wanneer er niet rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar kan worden gedeclareerd ontvangt u een volledige nota thuis. Deze kunt u vervolgens zelf alsnog bij uw zorgverzekeraar indienen.

Onze facturen worden door een extern bedrijf voor ons verzorgd:

  • tot 31 december 2016 door: DFA-services.
  • na 1 januari 2017 door: ANDERS medical factoring
    mijn-anders-noa-logo

Zowel DFA als ANDERS declareert behandelingen in de meeste gevallen direct bij uw verzekeraar. U ontvangt via mail of per post een nota met uw eigen bijdrage.

Het is ook mogelijk uw behandeling direct met PIN bij ons te betalen.
U dient in dat geval uw factuur zelf bij uw zorgverzekeraar te declareren.